domingo, 3 de marzo de 2019

BENVINGUDA

Hola a tots,


Done la benvinguda als alumnes del mòdul de la cura del peu diabètic (tècnic en atenció primària).



Ací podreu trobar material complementari i de gran interés per a la vostra formació donant-li utilitat als TICS.



Informaré sobre la matèria, penjaré vídeos, fotos, enllaços de notícies...Podreu seguir-me en el canal de youtube i el meu twitter, fer-me preguntes, a mi o als vostres companys o aportar idees per a crear debats.



Tot això estarà al vostre abast fàcilment perquè l'aprenentatge no ha de ser solitari i avorrit.La interacció i l'ús d'eines tecnològiques estan a l'abast de tots, utilitzem-les.



Estic a la vostra disposició.



Comencem!








No hay comentarios:

Publicar un comentario