Hola a tots,
Done la benvinguda als alumnes del mòdul de la cura del peu diabètic (tècnic en atenció primària).
Ací podreu trobar material complementari i de gran interés per a la vostra formació donant-li utilitat als TICS.
Informaré sobre la matèria, penjaré vídeos, fotos, enllaços de notícies...Podreu seguir-me en el canal de youtube i el meu twitter, fer-me preguntes, a mi o als vostres companys o aportar idees per a crear debats.
Tot això estarà al vostre abast fàcilment perquè l'aprenentatge no ha de ser solitari i avorrit.La interacció i l'ús d'eines tecnològiques estan a l'abast de tots, utilitzem-les.
Estic a la vostra disposició.
Comencem!

No hay comentarios:
Publicar un comentario